feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner



War of Blogs

Etichete:

*Cineva imi transmite in casca terminarea roblogfestului, motiv de mare bucurie si revenire artistica.
Habar n-am castigatorii, habar n-am cine cu cine s-a batut la party, habar n-am cati au ajuns in coma alcoolica. Cert este ca nu o sa mai aud(ma rog...vad) aceleasi si aceleasi discutii pe twitter: bah pe cine sa votez la cea mai microsexy nanobloggerita? pe Bobby Voicu? Ma lasa sa-i conduc masina daca il votez?
Asa ca am avut timp sa mai remarc niste bloguri, sa mai iau la ochi niste bloggeri si cine stie, doamne-ajuta in cativa ani sa cumpar toata blogosfera si sa o desfintez.
daca vrei sa imi mai amintesc de tine cand voi deveni un mogul al internetului, voteaza-ma pe Blogoree

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner





3 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
marți, martie 17, 2009  

Vorba lu' Mircea Popescu: "Oh, the drama!". It's over, we're safe.. until next year.

gravatar
Anonim spunea...
marți, martie 17, 2009  

Buna, buna asta... Ai nimerit asta cu asaltul roblogfest in perioada asta... :)) Sper ca acum o sa faci caricaturi mai des... subiecte sunt destule, vointa si chef sa ai :)

gravatar
Xul1349 spunea...
marți, martie 17, 2009  

safe?like "wearing a condom as a hat"?
o sa incerc sa raman la un nr constant de caricaturi pe saptamana, probabil 3 sau 4

Trimiteți un comentariu