feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner



Reteta succesului

Etichete:

*In cele din urma a avea un blog de calitate, este o chestiune de vointa. Din ciclul etern al eroilor obscuri : Za Team al carui stil descriptiv dar lejer ne-a captivat in Cum se pierde un prieten si Tudi care s-a hotarat sa ne invete tot ce uitasem despre marketing/seo/ stuff/stuff cu o rabdare buna sa umple 2 best-sellere la fiecare articol; iata dovada.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner





9 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
miercuri, ianuarie 21, 2009  

foarte sugestive caricaturile. salutari si numai bine.

gravatar
Anonim spunea...
miercuri, ianuarie 21, 2009  

Hai ma baiete, cum sa pui tu lumea la munca? Nu ai si tu un pic de suflet? Pai in cinditiile in care NON-munca si tunurile sunt romovate agresiv, vii si tu cu prostii din'astea comuniste!
P.S. Evident glumesc! :D Insa cred ca in blogosfera sunt putini cei care au chef sa puna "osul la treaba"! ;)

gravatar
Xul1349 spunea...
miercuri, ianuarie 21, 2009  

bagatare, multumim.
artistu:nu ii pun eu la munca, lasa-i sa someze, numai asa am si eu o paine de mancat pe'aici

gravatar
Anonim spunea...
miercuri, ianuarie 21, 2009  

Mi-ai trimis o gramada de oameni pe cap :)). Mersi de aprecieri.

gravatar
Xul1349 spunea...
miercuri, ianuarie 21, 2009  

cu placere chrys. tine-o tot asa

gravatar
Anonim spunea...
joi, ianuarie 22, 2009  

Cum adică? Să scriem mai mult de 5 rînduri? Să ne ţîşnească originalitatea prin urechi?
Hmm, nu prea sună bine.
:))

Faină aia cu primul comentariu. Ce-am mai rîs.
=))

Baftă în continuare.

gravatar
Xul1349 spunea...
joi, ianuarie 22, 2009  

corect, las-o la macerat in cutia craniana.tu ai ras, altii au plans:)

gravatar
Anonim spunea...
miercuri, ianuarie 28, 2009  

Hm, nu m-am prins daca ai fost ironic sau chiar ti s-a parut util articolul :) Dar mersi de link oricum.

Caricatura ta are substanta: fara vointa nu poti trece de un prag de mediocritate. Dar ca sa ajungi sus mai ai nevoie si de ceva cunostinte de baza, un know-how de nisa si niste altele :)

gravatar
Xul1349 spunea...
miercuri, ianuarie 28, 2009  

nici o ironie, chiar mi-a placut

Trimiteți un comentariu