feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner



Va iubim!

Etichete:

Iata, am ajuns deja la caricatura cu numarul 10 si cu multa bucurie si fericire in glas vrem sa multumim blogosferei locale pentru toata prostia si imbecilitatea cu care ne alimenteaza inspiratia. Fara de care, probabil ne-am ocupa de chestii serioase si am sfarsi prin a realiza ceva in viata.
De asemenea dorim sa va incurajam in a aborda subiecte picante, despre fiecare copilita cu hormoni in loc de neuroni care isi prostitueaza moravurile cu alti cativa studenti de gradinta la pubertate, despre grandoarea tomberonului lui Tolea, despre cat de Badea e Mircea, despre cum extirpa evreii fasia gaza simuland pe un ton smidoct interesul, despre criza mondiala si cum va lasa ea fara bani de domenii .ro si orice cacat monden ce poate fi terfelit si scuipat.
Lansati-va in meditatii traumatizante pe teme morale nici macar de voi respectate, subliniati diferenta dintre sexe, fiti misogini ca sa va aratati barbatia si sa va mascati ipotenta intelectuala(de cealalta suntem convinsi, dupa numarul de citari ale elevei loto-prono)
Luati-va la harta injurati-va, spamati-va intre voi, scrieti-va lungi articole defaimatoare si cacati-va pe bunul simt.
Fiti romani, si nu uitati, asta nu inseamna doar sa porti adidasi luciosi, ci e o intreaga filosofie de comportament si limbaj!
Va multumim pentru ca existati!



6 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
joi, ianuarie 15, 2009  

Sa ne-auzim de bine :D

gravatar
A.Faith spunea...
vineri, ianuarie 16, 2009  

curiozitate: de ce n-apare feed-ul complet în feedreader?

gravatar
Xul1349 spunea...
vineri, ianuarie 16, 2009  

Mircea:ne-auzim, ne-auzim!
A.Faith: hm nu stiu exact la ce te referi. Mie imi pare ca merge bine.detalii

gravatar
Anonim spunea...
vineri, ianuarie 16, 2009  

Corect este AM SFARSI si nu A-M SFARSI. Nu trebuie sa-mi apara comentariul. Doar corecteaza. Bafta, man ! :)

gravatar
Xul1349 spunea...
vineri, ianuarie 16, 2009  

de ce mah, daca tot sunt imbecil si nu ma uit la ce scriu macar sa ma fac de cacat

gravatar
Cati spunea...
sâmbătă, ianuarie 17, 2009  

Mah, io am o hoarda intreaga de warcraft-isti la munca care n-ar fi de acord cu tine. Da' eu is!

Trimiteți un comentariu